Prihlásenie

Viete, ako sa pripraviť, kým nám zavoláte?

0800 600 801. Vy­ťukajte desať číslic na telefóne a ozve sa: Dobrý deň, tu sú VašeŠošovky. Čo pre vás môžeme urobiť? Niekedy je hovor krátky, niekedy sa pretiahne. Najčastejšie z jedného dôvodu – volajúci nemá po ruke všetko, čo potrebujeme k vybaveniu jeho záležitosti.

Zuzka Morvayová, s ktorou sa na našej zákazníckej linke stretnete najčastejšie, dala dohromady krátky manuál, v ktorom radí, čo mať predtým, než vytočíte našu zákaznícku linku, po ruke.

Prvý nákup šošoviek? Volajte s predpisom v ruke

Na aké zakrivenie sa pýtate? Os cylindra? Dioptrie? To bude asi na predpise od očného. Počkajte, nájdem ho. Takto veľmi často vyzerá telefonický rozhovor s človekom, ktorý kupuje šošovky prvýkrát a nie je si úplne istý tým, čo má pri on-line objednávke zadať. Aby sme mohli rýchlo a hlavne dobre poradiť, je treba, aby mal takýto zákazník pred sebou predpis na šošovky od očného lekára alebo optometristu, hovorí Zuzka.

Tak teda nezabudnite: Ak prechádzate na šošovky z okuliarov, alebo budete prvýkrát objednávať šošovky s inými parametrami ako tie, ktoré ste doposiaľ používali, a potrebujete s nami čokoľvek prekonzultovať po telefóne – vždy s predpisom v ruke.

Máte otázku k zakúpeným šošovkám?

Tu Zuzka hovorí: Majte po ruke krabičku od šošoviek alebo roztoku, na ktoré sa pýtate. Doba použitia (expirácie), výrobná šarža, priemer, dioptrie, zakrivenie – to všetko sú údaje, bez ktorých sa len ťažko obídeme. Keď nám poviete, že sa vaša otázka týka „šošoviek v modrej krabičke s bielym nápisom“, nebudeme vám pravdepodobne vedieť pomôcť.

Reklamácia?

Tu stačí jediná veta – než zdvihnete telefón, pozrite sa na článok v e-shope. Nájdete v ňom presný postup, ako poškodené alebo chybne zaslané šošovky reklamovať.

Potrebujem niečo úplne iné…

Chcem sa spýtať, ako dlho trvá, než… Neviem si rady, kde zadať číslo Sphere karty. Chcem zmeniť svoje doručovacie údaje…

Na každú otázku radi odpovieme, na väčšinu hneď, s odpoveďou na niektoré sa vám ozveme neskôr vo vopred dohodnutom čase. Zuzka zo zákazníckeho servisu aj tu hovorí: čím lepšie budete pripravení vy, tým presnejšie a rýchlejšie váš podnet, otázku či pripomienku vyriešime. Problém s on-line platbou – majte po ruke kartu. Problém s doručením – majte pripravené číslo objednávky.

Ďakujeme a tešíme sa, keď nám zavoláte. Zákaznícka linka 033 202 89 04

Páči sa vám tento článok? Podeľte sa so svojími priateľmi.

Komentáre

Údaje označené * sú povinné.

Prečítajte si tiež…

Priepustnosť pre kyslík - časté otázky

Zaspali ste niekedy po náročnom dni s nasadenými šošovkami? Posunuli ste si niekedy sami periódu výmeny šošoviek

Celý článok

U nás dostanete darček, aj keď nie sú Vianoce

Vážime si našich zákazníkov, a preto stále vymýšľame, ako Vám to čo najlepšie vyjadriť.

Celý článok

Zima a oči: 4 najväčšie nástrahy a ako si s nimi poradiť

Zimné obdobie je pre oči náročné. To neznamená, že si zimné radovánky nemôžete užiť. Stačí vedieť, v čom spočívajú nástrahy a ako si s nimi poradiť.

Celý článok

Hitparáda šošoviek - TOP 7 medzi šošovkármi

Aké šošovky sa na Slovensku najviac nosia? Porovnali sme rebríčky predajnosti najväčších tuzemských predajcov

Celý článok

Nenechajte si ujsť nič dôležité.

Prihláste si náš e-mailový spravodaj!

VašeŠošovky na Twitteri

  • !!! Špeciál s jarnými darčekmi? Platí do 28. marca https://t.co/nwEiLmTZLR #vasesosovky #darcek #zdarma #roztok… https://t.co/Zog5qeKFDj pred 4 dňami
  • 🌷 Zima je oficiálne za nami, privítajme spoločne jar! 🌷 https://t.co/HZnlORoECL pred 5 dňami
  • 🎉🎈 Dnes máme deväť rokov, oslavujte s nami! Do polnoci získajte zľavu 9 %! 🎈🎉 https://t.co/Pi0sstdp1q #vyrocie… https://t.co/YViJYpGDfi pred 8 dňami
  • 🎁 Dva tradičné, jeden netradičný. Ktorý darček zdarma si do 15. marca vyberiete vy? https://t.co/kkPRAqt1nt… https://t.co/jPJmgo0hQp pred 11 dňami
  • 🎁Zdarma do 12. marca: Roztok a kvapky s hodnotením nad 90 % ➕ novinka medzi darčekmi! https://t.co/VpAH0vCqeL… https://t.co/MsLm6XmW6u pred 16 dňami

Sledujte náš Twitter @VaseSosovky.

VašeŠošovky na Facebooku