Prihlásenie

Rovnaký nákup ako minule?

Prihláste sa a zopakujte poslednú objednávku na dve kliknutia.

Prihlásiť

Viete, ako sa pripraviť, kým nám zavoláte?

0800 600 801. Vy­ťukajte desať číslic na telefóne a ozve sa: Dobrý deň, tu sú VašeŠošovky. Čo pre vás môžeme urobiť? Niekedy je hovor krátky, niekedy sa pretiahne. Najčastejšie z jedného dôvodu – volajúci nemá po ruke všetko, čo potrebujeme k vybaveniu jeho záležitosti.

Zuzka Morvayová, s ktorou sa na našej zákazníckej linke stretnete najčastejšie, dala dohromady krátky manuál, v ktorom radí, čo mať predtým, než vytočíte našu zákaznícku linku, po ruke.

Prvý nákup šošoviek? Volajte s predpisom v ruke

Na aké zakrivenie sa pýtate? Os cylindra? Dioptrie? To bude asi na predpise od očného. Počkajte, nájdem ho. Takto veľmi často vyzerá telefonický rozhovor s človekom, ktorý kupuje šošovky prvýkrát a nie je si úplne istý tým, čo má pri on-line objednávke zadať. Aby sme mohli rýchlo a hlavne dobre poradiť, je treba, aby mal takýto zákazník pred sebou predpis na šošovky od očného lekára alebo optometristu, hovorí Zuzka.

Tak teda nezabudnite: Ak prechádzate na šošovky z okuliarov, alebo budete prvýkrát objednávať šošovky s inými parametrami ako tie, ktoré ste doposiaľ používali, a potrebujete s nami čokoľvek prekonzultovať po telefóne – vždy s predpisom v ruke.

Máte otázku k zakúpeným šošovkám?

Tu Zuzka hovorí: Majte po ruke krabičku od šošoviek alebo roztoku, na ktoré sa pýtate. Doba použitia (expirácie), výrobná šarža, priemer, dioptrie, zakrivenie – to všetko sú údaje, bez ktorých sa len ťažko obídeme. Keď nám poviete, že sa vaša otázka týka „šošoviek v modrej krabičke s bielym nápisom“, nebudeme vám pravdepodobne vedieť pomôcť.

Reklamácia?

Tu stačí jediná veta – než zdvihnete telefón, pozrite sa na článok v e-shope. Nájdete v ňom presný postup, ako poškodené alebo chybne zaslané šošovky reklamovať.

Potrebujem niečo úplne iné…

Chcem sa spýtať, ako dlho trvá, než… Neviem si rady, kde zadať číslo Sphere karty. Chcem zmeniť svoje doručovacie údaje…

Na každú otázku radi odpovieme, na väčšinu hneď, s odpoveďou na niektoré sa vám ozveme neskôr vo vopred dohodnutom čase. Zuzka zo zákazníckeho servisu aj tu hovorí: čím lepšie budete pripravení vy, tým presnejšie a rýchlejšie váš podnet, otázku či pripomienku vyriešime. Problém s on-line platbou – majte po ruke kartu. Problém s doručením – majte pripravené číslo objednávky.

Ďakujeme a tešíme sa, keď nám zavoláte. Zákaznícka linka 033 202 89 04

Páči sa vám tento článok? Podeľte sa so svojími priateľmi.

Komentáre

Údaje označené * sú povinné.

Prečítajte si tiež…

Môžu kontaktné šošovky a roztoky zamrznúť?

Áno, môžu. Ale… Ako to býva u väčšiny vecí, i tu sú nejaké ale.

Celý článok

Hlasujte pre nás v ankete ShopRoku 2016!

Tento rok sa už po ôsmykrát vyhlasuje súťaž SHOPROKU 2016.

Celý článok

Čo je presbyopia?

Viete, čo je to presbyopia? Zdá sa vám tento názov povedomý? Presbyopiou trpí oveľa viac ľudí ako by ste si mysleli.

Celý článok

Nosenie kontaktných šošoviek počas chrípky? Áno, ale...

Nádcha, kašeľ, pálenie očí, zvýšená teplota. Chrípka a nádcha môžu okrem iného znepríjemniť i používanie kontaktných šošoviek.

Celý článok

Nenechajte si ujsť nič dôležité.

Prihláste si náš e-mailový spravodaj!

VašeŠošovky na Twitteri

  • Môžu kontaktné šošovky a roztoky zamrznúť? https://t.co/FvRmrCbva1 https://t.co/GJwwdX4rYc pred 7 dňami
  • Odmeňte sa: Prvý darčekový špeciál nového roku! Platí do 17. januára. https://t.co/69Er5D8iB3 #darcek #roztok… https://t.co/cR0u1w17sF pred 8 dňami
  • 👀Zľava 40% na farebné šošovky Magic Eye👀 Len do vypredania zásob. https://t.co/ooq6ZBjZTF #farebnesosovky #zľava… https://t.co/SKFc4lVsrg pred 15 dňami
  • https://t.co/KDTqBPLpPn pred 16 dňami
  • 😎 Oslava Nového roku so slnečnými okuliarmi? Prečo nie! 😎 https://t.co/aXLyskGEEw #slnecneokuliare #vasesosovky https://t.co/4YpXmqLVr5 pred 21 dňami

Sledujte náš Twitter @VaseSosovky.

VašeŠošovky na Facebooku