Prihlásenie

Viete, ako sa pripraviť, kým nám zavoláte?

0800 600 801. Vy­ťukajte desať číslic na telefóne a ozve sa: Dobrý deň, tu sú VašeŠošovky. Čo pre vás môžeme urobiť? Niekedy je hovor krátky, niekedy sa pretiahne. Najčastejšie z jedného dôvodu – volajúci nemá po ruke všetko, čo potrebujeme k vybaveniu jeho záležitosti.

Zuzka Morvayová, s ktorou sa na našej zákazníckej linke stretnete najčastejšie, dala dohromady krátky manuál, v ktorom radí, čo mať predtým, než vytočíte našu zákaznícku linku, po ruke.

Prvý nákup šošoviek? Volajte s predpisom v ruke

Na aké zakrivenie sa pýtate? Os cylindra? Dioptrie? To bude asi na predpise od očného. Počkajte, nájdem ho. Takto veľmi často vyzerá telefonický rozhovor s človekom, ktorý kupuje šošovky prvýkrát a nie je si úplne istý tým, čo má pri on-line objednávke zadať. Aby sme mohli rýchlo a hlavne dobre poradiť, je treba, aby mal takýto zákazník pred sebou predpis na šošovky od očného lekára alebo optometristu, hovorí Zuzka.

Tak teda nezabudnite: Ak prechádzate na šošovky z okuliarov, alebo budete prvýkrát objednávať šošovky s inými parametrami ako tie, ktoré ste doposiaľ používali, a potrebujete s nami čokoľvek prekonzultovať po telefóne – vždy s predpisom v ruke.

Máte otázku k zakúpeným šošovkám?

Tu Zuzka hovorí: Majte po ruke krabičku od šošoviek alebo roztoku, na ktoré sa pýtate. Doba použitia (expirácie), výrobná šarža, priemer, dioptrie, zakrivenie – to všetko sú údaje, bez ktorých sa len ťažko obídeme. Keď nám poviete, že sa vaša otázka týka „šošoviek v modrej krabičke s bielym nápisom“, nebudeme vám pravdepodobne vedieť pomôcť.

Reklamácia?

Tu stačí jediná veta – než zdvihnete telefón, pozrite sa na článok v e-shope. Nájdete v ňom presný postup, ako poškodené alebo chybne zaslané šošovky reklamovať.

Potrebujem niečo úplne iné…

Chcem sa spýtať, ako dlho trvá, než… Neviem si rady, kde zadať číslo Sphere karty. Chcem zmeniť svoje doručovacie údaje…

Na každú otázku radi odpovieme, na väčšinu hneď, s odpoveďou na niektoré sa vám ozveme neskôr vo vopred dohodnutom čase. Zuzka zo zákazníckeho servisu aj tu hovorí: čím lepšie budete pripravení vy, tým presnejšie a rýchlejšie váš podnet, otázku či pripomienku vyriešime. Problém s on-line platbou – majte po ruke kartu. Problém s doručením – majte pripravené číslo objednávky.

Ďakujeme a tešíme sa, keď nám zavoláte. Zákaznícka linka 033 202 89 04

Páči sa vám tento článok? Podeľte sa so svojími priateľmi.

Komentáre

Žiadna otázka...

Údaje označené * sú povinné.

Prečítajte si tiež…

Šošovky za volantom - na ceste aj bez okuliarov

„Okuliare nutné“ – notoricky známy nápis na vodičských preukazoch nového typu nenájdeme.

Celý článok

Dioptrické šošovky White Zombie na Halloween

Vieme, že môže byť ťažké nájsť dioptrické kontaktné šošovky White Zombie, no nie je to nemožné.

Celý článok

Halloween 2017 - tri skvelé masky

Už ste premýšľali, akým kostýmom tento rok prekvapíte svojich priateľov na halloweenskej par­ty?

Celý článok

5 vecí, na ktoré sa zamerať pri výbere šošoviek

Na čo sa zamerať pri výbere kontaktných šošoviek? Päť základných tém, na ktoré s takmer stopercentnou istotou dôjde.

Celý článok

Nenechajte si ujsť nič dôležité.

Prihláste si náš e-mailový spravodaj!

VašeŠošovky na Twitteri

  • 🎁 Zdarma do 3. októbra: Praktickí pomocníci do jesenných dní! https://t.co/1nfi4Pe1yl https://t.co/LsoFCbJ9tr pred 20 dňami
  • 💝 Zdarma pre vás k nákupu do 26. 9. 2017: Darčeky so špeciálnymi vlastnosťami. https://t.co/Nq85AvdVRP #darcek… https://t.co/uzAskJ2R70 pred 29 dňami
  • 🎁💧Iba dnes do polnoci: Kvapky zdarma k nákupu! https://t.co/XGJmn0qprp #darcek #MaxOptiFresh #vasesosovky https://t.co/hL60uTSoRz pred mesiacom
  • ❣️😎 Nový produkt týždňa - slnečné okuliare #Meller. https://t.co/xGdO8R1BqH #vasesosovky #slnecneokuliare https://t.co/7PZykW1oDg pred mesiacom
  • 🆕 🎁 Chcete darček k nákupu? Nech sa páči, tu je! Iba do 12. septembra. https://t.co/1hBZYbrDuI #vasesosovky #darcek… https://t.co/XRRYag95mA pred mesiacom

Sledujte náš Twitter @VaseSosovky.

VašeŠošovky na Facebooku