Prihlásenie

Viete, ako sa pripraviť, kým nám zavoláte?

0800 600 801. Vy­ťukajte desať číslic na telefóne a ozve sa: Dobrý deň, tu sú VašeŠošovky. Čo pre vás môžeme urobiť? Niekedy je hovor krátky, niekedy sa pretiahne. Najčastejšie z jedného dôvodu – volajúci nemá po ruke všetko, čo potrebujeme k vybaveniu jeho záležitosti.

Zuzka Morvayová, s ktorou sa na našej zákazníckej linke stretnete najčastejšie, dala dohromady krátky manuál, v ktorom radí, čo mať predtým, než vytočíte našu zákaznícku linku, po ruke.

Prvý nákup šošoviek? Volajte s predpisom v ruke

Na aké zakrivenie sa pýtate? Os cylindra? Dioptrie? To bude asi na predpise od očného. Počkajte, nájdem ho. Takto veľmi často vyzerá telefonický rozhovor s človekom, ktorý kupuje šošovky prvýkrát a nie je si úplne istý tým, čo má pri on-line objednávke zadať. Aby sme mohli rýchlo a hlavne dobre poradiť, je treba, aby mal takýto zákazník pred sebou predpis na šošovky od očného lekára alebo optometristu, hovorí Zuzka.

Tak teda nezabudnite: Ak prechádzate na šošovky z okuliarov, alebo budete prvýkrát objednávať šošovky s inými parametrami ako tie, ktoré ste doposiaľ používali, a potrebujete s nami čokoľvek prekonzultovať po telefóne – vždy s predpisom v ruke.

Máte otázku k zakúpeným šošovkám?

Tu Zuzka hovorí: Majte po ruke krabičku od šošoviek alebo roztoku, na ktoré sa pýtate. Doba použitia (expirácie), výrobná šarža, priemer, dioptrie, zakrivenie – to všetko sú údaje, bez ktorých sa len ťažko obídeme. Keď nám poviete, že sa vaša otázka týka „šošoviek v modrej krabičke s bielym nápisom“, nebudeme vám pravdepodobne vedieť pomôcť.

Reklamácia?

Tu stačí jediná veta – než zdvihnete telefón, pozrite sa na článok v e-shope. Nájdete v ňom presný postup, ako poškodené alebo chybne zaslané šošovky reklamovať.

Potrebujem niečo úplne iné…

Chcem sa spýtať, ako dlho trvá, než… Neviem si rady, kde zadať číslo Sphere karty. Chcem zmeniť svoje doručovacie údaje…

Na každú otázku radi odpovieme, na väčšinu hneď, s odpoveďou na niektoré sa vám ozveme neskôr vo vopred dohodnutom čase. Zuzka zo zákazníckeho servisu aj tu hovorí: čím lepšie budete pripravení vy, tým presnejšie a rýchlejšie váš podnet, otázku či pripomienku vyriešime. Problém s on-line platbou – majte po ruke kartu. Problém s doručením – majte pripravené číslo objednávky.

Ďakujeme a tešíme sa, keď nám zavoláte. Zákaznícka linka 033 202 89 04

Páči sa vám tento článok? Podeľte sa so svojími priateľmi.

Komentáre

Žiadna otázka...

Údaje označené * sú povinné.

Prečítajte si tiež…

Môžu kontaktné šošovky a roztoky zamrznúť?

Áno, môžu. Ale… Ako to býva u väčšiny vecí, i tu sú nejaké ale.

Celý článok

Predstavujeme sa: Katka Pazdziorová, zákaznícky servis

Predstavujeme sa: Katka Pazdziorová, zákaznícky servis

Celý článok

ShopRoku 2017. Podporte nás svojím hlasom!

Ako dopadneme v ankete ShopRoku, ktorá už deviatykrát hľadá hviezdy medzi e-shopmi, v roku 2017? To záleží aj na vašom hlase.

Celý článok

Nedolievajte do použitého roztoku v puzdre roztok čerstvý!

Keď hovoríme o dolievaní roztoku, myslíme opätovné naplnenie puzdra roztokom.

Celý článok

Nenechajte si ujsť nič dôležité.

Prihláste si náš e-mailový spravodaj!

VašeŠošovky na Twitteri

  • 🎁Darčeky, ktoré využijete všade? ✅Máme jeden i pre vás! Vyberte si darček k objednávke.🎁⤵️ https://t.co/7KQL1LxXUT https://t.co/L2G2rqGRKv pred mesiacom
  • 🚚 📯 Nakúpte šošovky s dopravou zdarma. Iba dnes do polnoci! https://t.co/sT9MA0BEmd https://t.co/4vUHdl9tsU pred 2 mesiacmi
  • 🆕❗Od dnešného dňa - SofLens Daily Disposable 30 šošoviek + 10 šošoviek zdarma. Do vypredania zásob. 👉… https://t.co/ZvQuHOBPVW pred 2 mesiacmi
  • 🍂🎁 Darčeky, ktoré využijete všade? Máme jeden i pre vás! https://t.co/DozCGagJTj 🍂 https://t.co/ckb3Eeaudb pred 2 mesiacmi
  • 📕 📖 Zadarmo k nákupu: Nechtění, krimi s dokonalou zápletkou. Do 1. 11. 2017! https://t.co/e7DPMF3K4S https://t.co/av098obYdh pred 2 mesiacmi

Sledujte náš Twitter @VaseSosovky.

VašeŠošovky na Facebooku