Prihlásenie

Predstavujeme sa: Petru Culin, vedúci zákazníckeho servisu pre Európu

Štrnásť krajín, štrnásť e-shopov, štrnásť oddelení zákazníckeho servisu. Na severe vo Švédsku, na juhu v Taliansku, v Nemecku, Rakúsku i Rumunsku. Aby všetko fungovalo, potrebovali sme špecialistu, ktorý má skúsenosti s marketingom i zákazníckym servisom.

Našli sme ho približne pred rokom. Volá sa Petru Culin, pochádza z Moldavska, má britský pas a náš celoeurópsky zákaznícky servis riadi z Prahy. Zoznámte sa.

Päť otázok pre Petrua

Aktuálne žiješ v Prahe. Pochádzaš ale z Moldavska a v súčasnosti si občanom Veľkej Británie. Ako sa to stalo? V rodnom Moldavsku som vyrastal do svojich pätnástich rokov, potom som sa odsťahoval do zahraničia. Britské občianstvo som získal v roku 2014 a som na to veľmi hrdý. Do Prahy som zavítal už počas vysokoškolských štúdií, môj aktuálny pobyt súvisí s prácou pre Materniu. Náš zákaznícky servis pre Európu riadim práve odtiaľto.

Aké sú tvoje doterajšie pracovné skúsenosti a ako si sa dostal k práci pre Materniu? Predtým som pracoval v oblasti gastronómie, hlavne v medzinárodných hoteloch. Vždy som ale túžil po práci, v ktorej by som uplatnil svoje skúsenosti ako z marketingu, tak aj zo zákazníckeho servisu. Keď sa objavila príležitosť pracovať pre Materniu, hneď som vedel, že práve toto je to pravé.

Ako vedúci zákazníckeho servisu máš na starosti všetky naše e-shopy – ako vyzerá tvoj bežný pracovný deň? Mám veľa práce, ale tiež skúsený a zohraný tím, ktorý mi ju veľmi uľahčuje. Pracovný čas venujem trom hlavným oblastiam – vedeniu zákazníckej podpory vo všetkých 14 krajinách, v ktorých pôsobíme, riadeniu kolegov a realizácii zmien, ktorými zlepšujeme našu zákaznícku podporu vo všetkých komunikačných kanáloch.

Môžeme nahliadnuť i do tvojho súkromia? Aké máš koníčky a záujmy? Rád cestujem a na cestách som si zamiloval varenie. Dosiaľ som navštívil takmer 30 krajín a ďalšie výpravy plánujem. Mám rád umenie, trikrát týždenne navštevujem keramickú dielňu. Tiež ma baví maľovanie, rád si pustím techno-hudbu a mám slabosť pre učebnice dejepisu. Čo sa týka športu, relaxujem plávaním.

Tradičná otázka na záver – čo by si odkázal našim zákazníkom? Rád by som Vás uistil, že nielen celý zákaznícky servis, ale všetci v Maternii pracujeme na tom, aby ste boli šťastní a spokojní. Vždy Vám radi pomôžeme!

Páči sa vám tento článok? Podeľte sa so svojími priateľmi.

Komentáre

Žiadna otázka...

Údaje označené * sú povinné.

Prečítajte si tiež…

Môžu kontaktné šošovky a roztoky zamrznúť?

Áno, môžu. Ale… Ako to býva u väčšiny vecí, i tu sú nejaké ale.

Celý článok

Predstavujeme sa: Katka Pazdziorová, zákaznícky servis

Predstavujeme sa: Katka Pazdziorová, zákaznícky servis

Celý článok

ShopRoku 2017. Podporte nás svojím hlasom!

Ako dopadneme v ankete ShopRoku, ktorá už deviatykrát hľadá hviezdy medzi e-shopmi, v roku 2017? To záleží aj na vašom hlase.

Celý článok

Nedolievajte do použitého roztoku v puzdre roztok čerstvý!

Keď hovoríme o dolievaní roztoku, myslíme opätovné naplnenie puzdra roztokom.

Celý článok

Nenechajte si ujsť nič dôležité.

Prihláste si náš e-mailový spravodaj!

VašeŠošovky na Twitteri

  • 🎁Darčeky, ktoré využijete všade? ✅Máme jeden i pre vás! Vyberte si darček k objednávke.🎁⤵️ https://t.co/7KQL1LxXUT https://t.co/L2G2rqGRKv pred mesiacom
  • 🚚 📯 Nakúpte šošovky s dopravou zdarma. Iba dnes do polnoci! https://t.co/sT9MA0BEmd https://t.co/4vUHdl9tsU pred 2 mesiacmi
  • 🆕❗Od dnešného dňa - SofLens Daily Disposable 30 šošoviek + 10 šošoviek zdarma. Do vypredania zásob. 👉… https://t.co/ZvQuHOBPVW pred 2 mesiacmi
  • 🍂🎁 Darčeky, ktoré využijete všade? Máme jeden i pre vás! https://t.co/DozCGagJTj 🍂 https://t.co/ckb3Eeaudb pred 2 mesiacmi
  • 📕 📖 Zadarmo k nákupu: Nechtění, krimi s dokonalou zápletkou. Do 1. 11. 2017! https://t.co/e7DPMF3K4S https://t.co/av098obYdh pred 2 mesiacmi

Sledujte náš Twitter @VaseSosovky.

VašeŠošovky na Facebooku