Zľavy až do 15% na kontaktné šošovky Lenjoy

5,0/5 Hodnotenie

Prihlásenie

Prestali vám šošovky vyhovovať? Vymeníme vám ich. Zdarma.

Zmenili sa parametre vašej očnej vady? Potrebujete nové dioptrické kontaktné šošovky? Potom nezostáva nič iné, iba kúpiť nové šošovky a tie nevyhovujúce, ktoré zostali, vyhodiť.

Ak ste dnes už nevyhovujúce kontaktné šošovky kúpili u nás v uplynulých 365 dňoch, vyhadzovať ich nemusíte. Pošlite nám ich a my vám obratom vyexpedujeme šošovky, ktoré budú v súlade s vašou zmenenou očnou vadou. Samozrejme, za túto službu si nebudeme účtovať žiaden poplatok.

Pravidlá služby

  • Nákup dioptrických šošoviek, ktorých výmenu žiadate, prebehol najneskôr pred 365 dňami.
  • Ponuka výmeny platí iba pre vybrané dioptrické kontaktné šošovky.
  • Vymieňame iba kompletné a nerozbalené balenia kontaktných šošoviek.
  • Šošovky, ktoré chcete vymeniť, musíme mať aktuálne v predaji.
  • Ak sa produkt prestal vyrábať, vymeníme ho za nástupnicky.

Ako mám postupovať v prípade výmeny?

  • Najrýchlejšou cestou ako vymeniť tovar je vyplnenie formulára na vrátenie tovaru, v ktorom vyplníte informácie o šošovkách, ktoré chcete vymeniť a iné potrebné údaje na uskutočnenie výmeny. Po vyplnení formulára vás bude kontaktovať náš zákaznícky servis a poskytne vám bližšie informácie o nasledujúcom postupe. Vyplniť formulár môžete na odkaze nižšie.

 

Vyplniť formulár na vrátenie tovaru

 

                               

  • Druhou možnosťou je obrátiť sa na nás cez e-mailovú adresu info@lentiamo.sk a zaslať nám informácie o šošovkách, ktoré chcete vymeniť. Nezabudnite pripísať číslo pôvodnej objednávky, v ktorej ste dnes už nevyhovujúce šošovky objednali. Do správy tiež napíšte parametre nových šošoviek (dioptrie).
  • Po potvrdení výmeny z našej strany pošlite šošovky na adresu Optika Lentiamo, Obchodná 554/27, 811 06 Bratislava​​. Do sprievodného listu k zásielke napíšte číslo pôvodnej objednávky (rovnaké číslo ako v kroku 1), dôvod výmeny a názov a parametre nových šošoviek.
  • V rámci garancie výmeny je možné tiež využiť službu vrátenia tovaru za pomoci štítka na vrátenie tovaru od Slovenskej pošty, v prípade, že ste si ako dopravcu pre vašu pôvodnú objednávku zvolili túto spoločnosť. Ak máte záujem o objednanie štítka, kontaktujte náš zákaznický servis, ktorý vám môže, po jeho úhrade, zaslať vratkový štítok od Slovenskej pošty spoplatnený sumou 2,90 €Vratkový štítok od Slovenskej pošty obsahuje predvyplnené všetky potrebné informácie, napríklad, adresu príjemcu a odosielateľa.
  • Do niekoľkých dní od nás obdržíte nové kontaktné šošovky.