2022     výdajných miest v okolí

Prihlásenie

Prestali vám šošovky vyhovovať? Vymeníme vám ich. Zdarma.

Zmenili sa parametre vašej očnej vady? Potrebujete nové dioptrické kontaktné šošovky? Potom nezostáva nič iné, iba kúpiť nové šošovky a tie nevyhovujúce, ktoré zostali, vyhodiť.

Ak ste dnes už nevyhovujúce kontaktné šošovky kúpili u nás v uplynulých 365 dňoch, vyhadzovať ich nemusíte. Pošlite nám ich a my vám obratom vyexpedujeme šošovky, ktoré budú v súlade s vašou zmenenou očnou vadou. Samozrejme, za túto službu si nebudeme účtovať žiaden poplatok.

Pravidlá služby

  • Nákup dioptrických šošoviek, ktorých výmenu žiadate, prebehol najneskôr pred 365 dňami.
  • Ponuka výmeny platí iba pre vybrané dioptrické kontaktné šošovky, označené logom a textom garancia výmeny.
  • Vymieňame iba kompletné a nerozbalené balenia kontaktných šošoviek.
  • Šošovky, ktoré chcete vymeniť, musíme mať aktuálne v predaji.
  • Ak sa produkt prestal vyrábať, vymeníme ho za nástupnicky.

Ako mám postupovať v prípade výmeny?

  • Na e-mailovú adresu objednavky@vasesosovky.sk pošlete informácie o šošovkách, ktoré chcete vymeniť. Nezabudnite pripísať číslo pôvodnej objednávky, v ktorej ste dnes už nevyhovujúce šošovky objednali.
  • Do správy napíšte parametre nových šošoviek (dioptrie).
  • Po potvrdení výmeny z našej strany pošlite šošovky na adresu Maternia s.r.o., Regus Business Centre, Karadžičova 8/A, 821 08 Bratislava. Do sprievodného listu k zásielke napíšte číslo pôvodnej objednávky (rovnaké číslo ako v kroku 1), dôvod výmeny a názov a parametre nových šošoviek.
  • Do niekoľkých dní od nás obdržíte nové kontaktné šošovky.

Nenechajte si ujsť novinky zo sveta
usmievavých šošoviek!

ShopRoku

VISA

VISA Electron

Mastercard

Maestro

PayPal

ISIC

Sphere card

Overené zákazníkmi Heuréka

Ray Ban Reseller

Podľa zákona o evidencii tržieb ČR je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu pokladničný doklad. Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane online; v prípade technického výpadku najneskôr do 48 hodín.