1664     výdajných miest v okolí

Prihlásenie

Prestali vám šošovky vyhovovať? Vymeníme vám ich. Zdarma.

Zmenili sa parametre vašej očnej vady? Potrebujete nové dioptrické kontaktné šošovky? Potom nezostáva nič iné, iba kúpiť nové šošovky a tie nevyhovujúce, ktoré zostali, vyhodiť.

Ak ste dnes už nevyhovujúce kontaktné šošovky kúpili u nás v uplynulých 365 dňoch, vyhadzovať ich nemusíte. Pošlite nám ich a my vám obratom vyexpedujeme šošovky, ktoré budú v súlade s vašou zmenenou očnou vadou. Samozrejme, za túto službu si nebudeme účtovať žiaden poplatok.

Pravidlá služby

  • Nákup dioptrických šošoviek, ktorých výmenu žiadate, prebehol najneskôr pred 365 dňami.
  • Ponuka výmeny platí iba pre vybrané dioptrické kontaktné šošovky, označené logom a textom garancia výmeny.
  • Vymieňame iba kompletné a nerozbalené balenia kontaktných šošoviek.
  • Šošovky, ktoré chcete vymeniť, musíme mať aktuálne v predaji.
  • Ak sa produkt prestal vyrábať, vymeníme ho za nástupnicky.

Ako mám postupovať v prípade výmeny?

  • Na e-mailovú adresu objednavky@vasesosovky.sk pošlete informácie o šošovkách, ktoré chcete vymeniť. Nezabudnite pripísať číslo pôvodnej objednávky, v ktorej ste dnes už nevyhovujúce šošovky objednali.
  • Do správy napíšte parametre nových šošoviek (dioptrie).
  • Po potvrdení výmeny z našej strany pošlite šošovky na adresu Maternia s.r.o., Regus Business Centre, Karadžičova 8/A, 821 08 Bratislava. Do sprievodného listu k zásielke napíšte číslo pôvodnej objednávky (rovnaké číslo ako v kroku 1), dôvod výmeny a názov a parametre nových šošoviek.
  • Do niekoľkých dní od nás obdržíte nové kontaktné šošovky.

Nenechajte si ujsť novinky zo sveta
usmievavých šošoviek!

VISA MasterCard

PayPal

ISIC

Sphere card

Overené zákazníkmi Heuréka

Podľa zákona o evidencii tržieb ČR je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu pokladničný doklad. Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane online; v prípade technického výpadku najneskôr do 48 hodín.