1960     výdajných miest v okolí

Prihlásenie

42 tipov a trikov, ako poraziť koronavírusový splín

Tipy a triky, ako poraziť koronavírus


Cítite sa vyčerpaní a unavení pod bremenom pandémie koronavírusu? Už vás unavujú zdanlivo nekonečné obmedzenia? Ste nešťastní, pretože trpíte sociálnou izolácií?

Verte nám, my tiež. Preto sme začali premýšľať o tom, ako poraziť koronavírusový splín – bez toho aby sme porušili pravidlá. Takže sme sa rozhodli urobiť prieskum. Oslovili sme približne 200 priateľov a členov rodiny, aby sme sa ich opýtali, ako sa vyrovnávajú s každodenným životom napriek pandémii. Chceli sme vedieť, ako sa ľuďom darí udržiavať si náladu, socializovať sa, vzdelávať a zabávať sa a navyše zostať fyzicky i duševne zdraví.


Ste pripravení okoreniť svoj každodenný pandemický život niekoľkými jednoduchými tipmi a trikmi od skutočných ľudí? Pozrite sa na našich 42 najlepších tipov proti kovidovému splínu!


Ako zostať zdravý počas pandémie koronavírusu?

  1. Choďte na prechádzku. Každý deň. Naozaj to funguje.
  2. Ak vám to nestačí, skúste si zabehať. Je ťažké začať, ale akonáhle si vaše telo zvykne cvičiť, posilníte imunitný systém a uvoľníte endorfíny.
  3. Keď už hovoríme o našom imunitnom systéme: zahrňte do svojej každodennej rutiny striedavé studené sprchy, ktoré posilnia vašu obranu.
  4. Skúste si doma zacvičiť. Ak pri cvičení potrebujete spoločnosť a zábavu, usporiadajte online cvičenie so skupinou priateľov.
  5. Namiesto sledovania filmov začnite v noci počúvať audioknihy. Je to zábava a súčasne sa vyhnete pred spaním jasnému svetlu – a zaspíte rýchlejšie.
  6. Pred spaním dobre vyvetrajte svoju spálňu. Otvorte okno a užite si chladný vzduch prúdiaci dovnútra.
  7. Vyskúšajte online lekcie pilates. Pomôžu vám uvoľniť vaše telo i myseľ.
  8. Prestaňte fajčiť! Kedy, keď nie teraz, je najlepší čas prestať?!

Aký je najlepší spôsob cvičenia duševnej hygieny? Ako bojovať proti úzkosti?

  1. Odporúčame netráviť príliš veľa času sledovaním správ. Držte krok s najnovšími opatreniami (a dodržujte ich), ale udržujte negativitu mimo svoju obývačku.
  2. Ak sa stále cítite zahltení emóciami, vyskúšajte metódu Wima Hofa: 30× sa zhlboka nadýchnite nosom a vydýchnite ústami. Potom sa opäť zhlboka nadýchnite a vydýchnite; zadržte dych, kým sa nebudete musieť nadýchnuť. Potom sa nadýchnite, ako najhlbšie môžete, a zadržte tento dych na 10 sekúnd. Čoskoro v sebe ucítite zen.
  3. Na pozdvihnutie ducha nepomáha iba pilates. Bolo preukázané, že jeho veľký brat joga predchádza depresiám a úzkostiam. Existuje pri lockdowne lepšia aktivita?
  4. Podstatným prvkom dobrého duševného zdravia je meditácia. Stiahnite si meditačnú aplikáciu alebo si kúpte príručku. Ak vás to nemotivuje: dokonca aj na Netflixe teraz nájdete, ako správne meditovať.
  5. Píšte si denník. Každý večer. Vaše starosti sa doslova prenesú z vašej hlavy na papier – a zostanú tam.
  6. Prijmite, že sa niekedy môžete cítiť na dne, nemotivovaní a smutní. Pochopte, že v týchto osobitných časoch nemôžete vždy zostať pozitívni.
  7. Nezaoberajte sa chybami a zlými vlastnosťami ostatných. Nastal čas sa konečne postarať o seba!
  8. Dokončite, čo ste začali. Neodkladajte veci len preto, že na to máte čas.
  9. Stiahnite si Flow-list a každý deň si zapíšte tri veci, ktoré vám urobili radosť. Len to, nič iné – žiadne budúce plány ani minulé starosti.

Ako efektívne pracovať z domova počas pandémie

  1. Nie je tak dôležité, v koľkej vstávate, ale kedy idete spať. Skúste byť v posteli pred 23:00. Ak idete spať po polnoci, ďalší deň si budete musieť pripraviť šálku kávy navyše.
  2. Vytvorte si vlastnú domácu kanceláriu. Môže to byť celá miestnosť alebo len stôl. Pre váš úspech je dôležité oddeliť prácu od súkromného života.
  3. Tento trik vás môže stáť trochu presviedčania, ale: kúpte si stôl, pri ktorom budete stáť. Váš chrbát vám poďakuje.
  4. Robte si prestávky a robte veci mimo počítač, ako je napríklad šálka kávy, obed, umývanie riadu alebo pokojne leštenie topánok – jednoducho všetko, čo vás odvádza od práce a od modrého svetla vášho počítača a telefónu.
  5. Keď už hovoríme o modrom svetle, kúpte si počítačové okuliare. Blokujú vlny modrého svetla, ktoré sa dostávajú do vašich očí. Budete sa lepšie sústrediť, bude vás menej bolieť hlava a rýchlejšie zaspíte.

Ako zaviesť rutinu vo vašom každodennom pandemickej živote

  1. Udržujte pevnú dennú rutinu. Choďte do postele a vstávajte v rovnakom čase – aj cez víkendy!
  2. Prebuďte sa najmenej 2 hodiny pred prácou, urobte si kávu, prejdite sa so psom alebo si prečítajte knihu. Lepší začiatok dňa nemôže byť.
  3. Tento tip sa vám bude páčiť: Dajte si pohár vína so svojím partnerom, spolubývajúcim alebo dobrým priateľom cez FaceTime – aspoň raz za čas. Spýtajte sa svojich blízkych, aký mali deň a povedzte im o svojom.

Ako udržiavať zdravú a vyváženú stravu počas pandémie COVID-19

  1. Pite a jedzte, čo vám chutí, buďte k sebe láskaví. Skúste však do svojej stravy začleniť lahodnú sezónnu zeleninu a preskúmať nové recepty.
  2. Piatu kávu denne nahraďte dvoma pohármi vody s citrónom.
  3. Grilovanie! Buďte na záhrade alebo na balkóne. Alebo si v kuchyni ugrilujte lahodný (vegánsky) steak pre lepší večer.
  4. Keď už hovoríme o vegánskom mäse, zahrňte do svojho jedálnička náhrady mäsa a oslávte vegetariánska alebo vegánska jedlá. Planéta vám poďakuje.

Ako sa učiť novým veciam a zostať vzdelaný napriek pandémii

  1. Naučte sa nový jazyk. Je snáď lepší čas sa jazykovo pripraviť na ďalšiu veľkú cestu alebo bývanie než teraz?
  2. Alebo sa naučte hrať na hudobný nástroj, na ktorý ste chceli vždy vedieť hrať. Pokiaľ ide o bicie, susedia vám iste poďakujú.
  3. Vyriešte Rubikovu kocku. Prajeme vám veľa šťastia.
  4. Absolvujte online kurzy v najrôznejších odboroch. Alebo sledujte verejné prednášky na univerzitách. Alebo TED Talks.
  5. Usporiadajte online meeting s kolegami alebo priateľmi a naučte sa vzájomne niečomu novému. Ukážte ľuďom svoj skrytý talent.

Ako sa baviť v každodennom kovidovom živote

  1. Hrajte hry pre viacerých hráčov, ako je Overcooked 2 alebo Monopoly, so svojím partnerom alebo spolubývajúcimi. Nebuďte ale príliš lační po výhre, aby ste sa nemuseli sťahovať.
  2. Maľovanie podľa čísel!
  3. Prečo sa nestať záhradníkom? Začnite v kuchyni pestovať rastliny – zázvor, avokádo, mrkva – dokonca aj šalát.
  4. Vytvorte video na YouTube. Alebo vlastný web.
  5. Kúpte si veľké puzzle. Než skončíte, pandémia bude takmer u konca.

Ako si udržať vzťahy a priateľstvá v lockdowne?

  1. Zostaňte v kontakte so svojimi priateľmi, rodinou a kolegami. Zavolajte im, pošlite SMS, alebo pokojne pohľadnicu.
  2. Usporiadajte Zoom party .. alebo dve.
  3. Aj keď v skutočnosti nemôžete nikoho stretávať, je úžasné vidieť, ako sa na vás pod rúškami usmievajú cudzinci. To dokáže zlepšiť deň.


Poskytol vám jeden alebo dva tipy nový pohľad na váš každodenný život v čase pandémie? Potom zdieľajte tento článok so svojimi priateľmi a rodinou!