2131     výdajných miest v okolí

Prihlásenie

Darčeky zdarma pre príjemnejšie leto. Len do 16. augusta!

Milí šošovkári.

Ďalší darčekový špeciál? Opäť rýdzo prázdninový! Letný roztok, letné kvapky a letná cestovná sada – darčeky pre príjemnejšiu dovolenku. Ktorý si zdarma pridáte k nákupu vy?

Vyberte si:
  • Max OptiFresh bioplus 60 ml – roztok s predĺženým zvlhčujúcim účinkom. Nosíte v lete šošovky od rána do neskorého večera? Bude sa hodiť.
  • ReNu MultiPlus Drops 8 ml – kvapky „prvej pomoci“ pri pocite suchých očí. Poradia si s vetrom na horách i pri mori, rovnako ako s klimatizáciou v kancelárii.
  • Cestovná sada s motívom – puzdro, fľaštička, pinzeta a zrkadielko v štýlovom balení. Mnoho motívov na výber.

Vyberte si darček

Vyberte si dárek
Žena Roztok Kapky Ubrousky

Akcia sa končí 16. augusta a platí – 1 zákazník = 1 darček zdarma. Aj keď si objednáte viackrát, roztok, kvapky alebo sadu pridáme iba k prvému nákupu.

Komentáre Pridať otázku

  • Katarína Č.

    Dobrý deň! Objednávala som si pred niekoľkými dňami od Vás šošovky (č.obj.:1602033887) a nevšimla som si, že si môžem vybrať darček :( Môžem tak urobiť dodatočne? Mala by som záujem o roztok. Ďakujem, Katka

    Odpovedať
    • Ivana Barsová VašeŠošovky.sk

      Dobrý deň, ďakujeme za Váš komentár. Keďže Váš balíček bol už expedovaný, roztok Vám radi pridáme k ďalšej objednávke :-)

      Prajem pekný deň!

      Odpovedať
  • Tomas M.

    dobry den, ako ostatni ani ja som si nevsimol tuto akciu. ak mozem poprosit pridat roztok do objednavky 1602034418, ktoru som zrealizoval pred par minutami, budem vdacny :-). dakujem

    Odpovedať
    • Andrea Glitta VašeŠošovky.sk

      Dobrý deň, ďakujem za Vašu správu. Roztok Max OptiFresh bioplus 60 ml som pridala k Vašej objednávke. Prajem pekný deň. Andrea

      Odpovedať
  • Erika K.

    Dobrý večer.Pred chvílou som zrealizovala objednávku č.1602034125 ale až teraz som si všimla,že je k objednávke darček zdarna.Ak by som mohla poprosiť pribalili by ste mi max optyfresh bioplus 60ml.Ďakujem pekne a prajem príjemný večer.

    Odpovedať
    • Andrea Glitta VašeŠošovky.sk

      Dobrý deň, ďakujem za Vašu správu. Roztok Max OptiFresh bioplus 60 ml som pridala k Vašej objednávke. Prajem pekný deň. Andrea

      Odpovedať
  • Simona M.

    Dobrý deň, pred chvíľou som realizovala som objednávku č.1602033990, ale až teraz som neskoro som si všimla, že je darček k objednávke zadarmo. Ak by som mohla poprosiť priložiť k objednávke Max OptiFresh bioplus 60 ml. Ďakujem veľmi pekne. Prajem pekný deň.

    Odpovedať
    • Andrea Glitta VašeŠošovky.sk

      Dobrý deň, ďakujem za Vašu správu. Roztok Max OptiFresh bioplus 60 ml som pridala k Vašej objednávke. Prajem pekný deň. Andrea

      Odpovedať
  • Petra P.

    Dobrý deň, realizovala som objednávku pod číslom 1602033708, ale neskoro som si všimla, že je darček k objednávke zadarmo. Ak by som mohla poprosiť o pribalenie darčeka - ReNu MultiPlus Drops. Ďakujem! Prajem pekný deň.

    Odpovedať
    • Andrea Glitta VašeŠošovky.sk

      Dobrý deň,

      ďakujem za Vašu správu. Očné kvapky ReNu MultiPlus Drops 8 ml som pridala k Vašej objednávke. Prajem pekný deň. Andrea

      Odpovedať
  • Martina S.

    Dobrý deň, že je darček k objednávke zadarmo. Ak by som mohla poprosiť o pribalenie darčeka (puzdro na šosovky). Ďakujem pekne. Prajem pekný deň.

    Odpovedať
    • Andrea Glitta VašeŠošovky.sk

      Dobry den, dakujeme za Vasu spravu. Cestovnu sadu sme pridali k objednavke zdarma.

      Prajeme Vam pekny den.

      Odpovedať
  • Ľubica K.

    Dobrý deň, práve som urobila a potvrdila objednávku šošoviek č. 1602033651 ale nemala som možnosť vybrať si darček k objednávke - ak by bolo možné pribaliť k mojej objednávke cestovné puzdro na šošovky 1519 - ružová ktoré máte uvedené ako darček k nákupu. Ďakujem veľmi pekne.

    Odpovedať
    • Andrea Glitta VašeŠošovky.sk

      Dobry den, dakujeme za Vasu spravu. Na zaklade Vasho priania sme pridali darcek – cestovne puzdro 1519 – ruzova k Vasej objednavke.

      Prajeme pekny den.

      Odpovedať
  • Zuzana

    Dobrý deň, práve som urobila a potvrdila objednávku šošoviek č. 1602033629 a až následne som si všimla že je možnosť vybrať si darček k objednávke - ak by bolo možné pribaliť k mojej objednávke cestovné puzdro na šošovky (1519 - strieborná ) ktoré ak som správne pochopila dávate zadarmo k objednávke. :-) Ďakujem veľmi pekne

    Odpovedať
    • Ivana Barsová VašeŠošovky.sk

      Dobry den, dakujeme za Vas komentar. Na zaklade Vasho priania sme k objednavke pridai cestovne puzdro s motivom (1519 – strieborna).

      Dakujeme za Vas nakup a prajeme Vam pekny den!

      Odpovedať
  • Eva P.

    Dobry vecer, tiez sa mi stalo, ze som prave odklikla objednavku bez oznacenia akcioveho darceka.. Je mozne este doobjednat k mojej objednavke c. 1602033602 roztok Max OptiFresh bioplus 60 ml? Velmi pekne dakujem!

    Odpovedať
    • Andrea Glitta VašeŠošovky.sk

      Dobrý deň, ďakujem za Vašu správu. Roztok Max OptiFresh bioplus 60 ml som pridala k Vašej objednávke. Prajem pekný deň. Andrea

      Odpovedať
  • Matúš A.

    Dobrý deň. Chcem sa opýtať, či nie je možné pribaliť k objednávke aj cestovnú sadu futbal- žltú? Nefunguje mi aj kupón na zľavu + darček, asi by som zmenil túto možnosť vo Vašom obchode, inak som verný zákazník :)

    Odpovedať
    • Andrea Glitta VašeŠošovky.sk

      Dobrý deň,

      ďakujem za Váš komentár. Cestovnú sadu s motívom som Vám však do objednávky pridala ručne. Veľmi ma to mrzí, ale zľavy a darčeky zdarma, resp. iné akcie nie je možné kombinovať, preto ste nemali možnosť cestovnú sadu do objednávky pridať. Prajem pekný deň. Andrea

      Odpovedať
      • Matúš A.

        Ďakujem, v každom prípade sa mi páči Váš prístup k zákazníkovi :) Objednávam od Vás pravidelne a zatiaľ len spokojnosť. Ďakujem.

        Odpovedať
        • Andrea Glitta VašeŠošovky.sk

          Dobrý deň,

          ďakujem za Váš komentár. Sme radi, že ste s našimi službami spokojný. Prajem Vám pekný deň. Andrea

          Odpovedať
  • Katarína B.

    Dobrý deň, tiež som si všimla možnosť vybrať si darček až po odoslaní objednávky. Môžete mi prosím pribaliť roztok Max OptiFresh bioplus 60 ml s puzdrom? K objednávke č. 1602033518 Ďakujem pekne a prajem Vám pekný deň

    Odpovedať
    • Andrea Glitta VašeŠošovky.sk

      Dobrý deň, ďakujem za Vašu správu. Roztok Max OptiFresh bioplus 60 ml som pridala k Vašej objednávke. Prajem pekný deň. Andrea

      Odpovedať
  • Dominika Ď.

    Dobrý deň, mohli by ste mi k objednávke č. 1602033476 roztok Max OptiFresh bioplus 60 ml s puzdrom? Ďakujem

    Odpovedať
    • Ivana Barsová VašeŠošovky.sk

      Dobry den, na zaklade Vasho priania sme pridali roztok Max OptiFresh bioplus 60 ml k Vasej objednavke.

      Prajeme Vam pekny den.

      Odpovedať
  • Simona C.

    DObrý deň, ja by som mala tiež záujem o cestovnú sadu s motívom :)

    Odpovedať
    • Andrea Glitta VašeŠošovky.sk

      Dobrý deň,

      ďakujem za Vašu správu. Vaša objednávka bola včera expedovaná, preto žiaľ už nie je možné cestovnú sadu do objednávky pridať. Do Vášho klientského účtu som si poznačila pridanie cestovnej sady k Vášmu ďalšiemu nákupu, prosím napíšte mi, o aký motív sady by ste mali záujem. Ďakujem za pochopenie a prajem pekný deň. Andrea

      Odpovedať
      • Simona C.

        8053 - Beautiful

        Odpovedať
        • Ivana Barsová VašeŠošovky.sk

          Dobry den, dakujeme za Vasu odpoved. Informaciu mame poznacenu v systeme.

          Prajeme Vam krasny den!

          Odpovedať
  • Erika U.

    Dobrý deň, objednala som si dnešným dňom šošovky ,ale som nevedela , že je možnosť si vybrať aj darček . Ako to je . Ďakujem

    Odpovedať
    • Ivana Barsová VašeŠošovky.sk

      Dobry den, dakujeme za Vas komentar. Napisali by ste nam, prosim, cislo objednavky? Pokial este balicek nebol expedovany, radi Vam darcek pridame.

      Prajeme Vam pekny den.

      Odpovedať
  • Katarína V.

    Cestovná sada s motívom

    Odpovedať
    • Andrea Glitta VašeŠošovky.sk

      Dobrý deň,

      ďakujem za Vašu správu. Aktuálne vo Vašom klientskom účte neevidujeme novú objednávku, darček je možné pridať iba k objednávke, nie je možné ho zaslať samostatne. Ďakujem za pochopenie. Andrea

      Odpovedať

Ďalšie 4 komentáre

Údaje označené * sú povinné.

Nenechajte si ujsť novinky zo sveta usmievavých šošoviek!

Podľa zákona o evidencii tržieb ČR je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu pokladničný doklad. Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane online; v prípade technického výpadku najneskôr do 48 hodín.