1664     výdajných miest v okolí

Prihlásenie

Reklamácie

Reklamácie vybavujeme obratom. Čakaním u nás nestratíte čas ani trpezlivosť. Nové kontaktné šošovky Vám zašleme obratom.

Alebo jednoducho chcete tovar vrátiť v 14dňovej lehote od zakúpenia?

Chcem vymeniť šošovku

Sú šošovky už vybalené? Od augusta 2012 je reklamácia dodaných šošoviek ešte jednoduchšia! Ak v dodanom balení nájdete viditeľne poškodenú šošovku, nemusíte nám ju posielať. Taktiež po Vás nebudeme chcieť, aby ste nám poslali prázdny blister na dôkaz toho, že v ňom šošovka nebola vôbec. Stačí, keď nám napíšete správu a zašlete fotografiu poškodenej šošovky na e-mailovú adresu reklamacie@vasesosovky.sk.

A čo s nerozbaleným balením kontaktných šošoviek? Ak žiadate o výmenu nerozbalených a nepoškodených kontaktných šošoviek, zašlite nám ich späť v ochrannom balení (bublinková obálka) a obratom dostanete nové. Zaplatíte iba poštovné pri zaslaní tovaru k nám. Ak je dôvodom reklamácie iba iná dioptrická diagnóza, môžete využiť aj náš program 365 dňovej garancie výmeny. Nerozbalené balenie kontaktných šošoviek Vám radi vymeníme.

Vidím so šošovkou rozmazane alebo ma v oku reže
Keďže kontaktné šošovky sú zdravotníckou pomôckou, akékoľvek rezanie alebo diskomfort v oku je potrebné čo najskôr konzultovať s očným lekárom. Je potrebné, aby šošovky, ktoré si objednávate, boli odporúčané očným špecialistom. V opačnom prípade Vám šošovky nemusia sedieť. Aby sme mohli potvrdiť či vylúčiť prípadnú výrobnú chybu, budeme k reklamácii potrebovať potvrdenie od očného špecialistu, že objednané šošovky môžete nosiť. Stačí, keď nám toto potvrdenie zašlete e-mailom.

Chcem vrátiť peniaze

Okrem reklamovanej kontaktnej šošovky nám prosím pošlite aj potvrdenie, ktorým kontaktológ potvrdil správnu aplikáciu šošoviek. Jednoducho ho naskenujte alebo skopírujte a priložte k svojej správe. Prípadne zašlite meno a telefón na očného optika alebo lekára, ktorý vykonával aplikáciu šošoviek.

Ako a kam zaslať reklamovaný tovar

Ak je kontaktná šošovka už vybalená z prepravného puzdra (blister), pošlite ju v puzdre s roztokom. Spolu s ňou pošlite aj škatuľku z reklamovaných šošoviek a číslo objednávky.

Rozbalená šošovka, ktorá dorazí bez roztoku (suchá), nebude pri reklamácii uznaná!

Reklamovaný tovar zašlite na adresu:

Maternia, s.r.o., reklamačné oddelenie
Regus Business Centre
Karadžičova 8/A
821 08 Bratislava

Nenechajte si ujsť novinky zo sveta
usmievavých šošoviek!

VISA MasterCard

PayPal

ISIC

Sphere card

Overené zákazníkmi Heuréka

Podľa zákona o evidencii tržieb ČR je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu pokladničný doklad. Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane online; v prípade technického výpadku najneskôr do 48 hodín.