2045     výdajných miest v okolí

Prihlásenie

Reklamácie

Reklamácie vybavujeme obratom. Čakaním u nás nestratíte čas ani trpezlivosť.

Alebo jednoducho chcete tovar vrátiť v 14dňovej lehote od zakúpenia?

Chcem vymeniť šošovku

Sú šošovky už vybalené? Od augusta 2012 je reklamácia dodaných šošoviek ešte jednoduchšia! Ak v dodanom balení nájdete viditeľne poškodenú šošovku, nemusíte nám ju posielať. Taktiež po Vás nebudeme chcieť, aby ste nám poslali prázdny blister na dôkaz toho, že v ňom šošovka nebola vôbec. Pre spracovanie reklamácie budeme potrebovať len kópiu potvrdenia o aplikácii kontaktných šošoviek (nie staršie ako jeden rok). Uchovajte si poškodenú šošovku v puzdre s roztokom a zaobstarajte fotografiu chybnej šošovky. Potom už len stačí, keď napíšete správu na e-mailovú adresu reklamacie@vasesosovky.sk.

A čo s nerozbaleným balením kontaktných šošoviek? Ak žiadate o výmenu nerozbalených a nepoškodených kontaktných šošoviek, zašlite nám ich späť v ochrannom balení (bublinková obálka) a obratom dostanete nové. Zaplatíte iba poštovné pri zaslaní tovaru k nám. Ak je dôvodom reklamácie iba iná dioptrická diagnóza, môžete využiť aj náš program 365 dňovej garancie výmeny. Nerozbalené balenie kontaktných šošoviek Vám radi vymeníme.

Vidím so šošovkou rozmazane alebo ma v oku reže
Keďže kontaktné šošovky sú zdravotníckou pomôckou, akékoľvek rezanie alebo diskomfort v oku je potrebné čo najskôr konzultovať s očným lekárom. Je potrebné, aby šošovky, ktoré si objednávate, boli odporúčané očným špecialistom. V opačnom prípade Vám šošovky nemusia sedieť. K reklamácii budeme potrebovať potvrdenie od očného špecialistu, že objednané šošovky môžete nosiť. Stačí, keď nám toto potvrdenie zašlete e-mailom.

Napíšte nám na e-mailovú adresu reklamacie@vasesosovky.sk. Do e-mailu, prosím, uveďte tieto informácie:
1. Číslo objednávky
2. Informáciu, či sa jedná o výmenu, reklamáciu alebo vrátenie tovaru
3. Opis problému
4. Číslo LOT (číslo šarže, ktoré sa nachádza na krabičke, z ktorej reklamované šošovky pochádzajú)
5. Informácie, či je balenie otvorené alebo nerozbalené a nepopísané, v pôvodnom stave
6. Fotografiu reklamovaných šošoviek

A čo so slnečnými okuliarmi v prípade, že sa mi nehodia, nepáčia?
Ak žiadate o výmenu či vrátenie slnečných okuliarov, je možné tak urobiť v 14 dňovej lehote od prevzatia produktu. Postupujte podľa nasledujúcich pokynov.

Tovar zašlite na adresu:

Maternia, s.r.o., reklamačné oddelenie
Regus Business Centre
Karadžičova 8/A
821 08 Bratislava

Chcem vrátiť peniaze

Okrem reklamovanej kontaktnej šošovky nám prosím pošlite aj potvrdenie, ktorým kontaktológ potvrdil správnu aplikáciu šošoviek. Jednoducho ho naskenujte alebo skopírujte a priložte k svojej správe. Prípadne zašlite meno a telefón na očného optika alebo lekára, ktorý vykonával aplikáciu šošoviek.

Nenechajte si ujsť novinky zo sveta
usmievavých šošoviek!

ShopRoku

VISA

VISA Electron

Mastercard

Maestro

PayPal

ISIC

Sphere card

Overené zákazníkmi Heuréka

Meller

Podľa zákona o evidencii tržieb ČR je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu pokladničný doklad. Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane online; v prípade technického výpadku najneskôr do 48 hodín.