2122     výdajných miest v okolí

Prihlásenie

Valentínska akcia: 6% zľava na celý nákup, cestovné puzdro alebo poštovné zdarma

Či už sviatok sv. Valentína oslavujete alebo nie, môžete si k nákupu vybrať svoj darček:

  • 6% zľavu na celý nákup (nevzťahuje sa na poštovné)
  • darček – štýlová cestovná sada s motívom
  • poštovné zdarma

Akcia platí iba do 19. 2. 2012!

Ak si vyberiete puzdro, môžete ho v košíku zmeniť na typ, ktorý sa vám páči najviac (tlačidlo „upraviť“).

Vyberte si darček
6% zľava na nákup Darček - štýlová cestovná sada s motívom Poštovné zdarma

Komentáre Pridať otázku

  • Radka R.

    Ok už chapem :o) Ďakujem

    Odpovedať
  • Radka R.

    cize ak som uplatnila zlavu na postovne zlava na isic alebo tych 6% neplati?

    Odpovedať
    • Zuzana Morvayová VašeŠošovky.sk

      nie, uplatniť sa dá iba jedna zľava :)

      Odpovedať
  • Radka R.

    Dobry den prave som si objednala sosovky ale nevidela som tam moznost postovne zadarmo a taktiež 6% zľavu na nakup. zvolila som si platbu kartou online tak neviem ako teraz s tymi zľavami. Inac super akcia :o)

    Odpovedať
    • Radka R.

      platbu som vsak este neuhradila

      Odpovedať
      • Zuzana Morvayová VašeŠošovky.sk

        To je fajn, zaplaťte prosím až po uplatnení zľavy.

        Odpovedať
    • Zuzana Morvayová VašeŠošovky.sk

      Dobrý večer,

      a ktorú zľavu chcete využiť?

      Odpovedať
      • Radka R.

        to poštovne poprosim ak sa da

        Odpovedať
        • Zuzana Morvayová VašeŠošovky.sk

          Dobrý večer,

          zľavu poštovné zdarma som vo Vašej objednávke uplatnila.

          Odpovedať
  • Ivana J.

    tak isto by som poprosila poštovné zdarma..inak skvelý obchod..ponuka..určite budem objednávať len odtialto.. ďakujem vopred

    Odpovedať
    • Zuzana Morvayová VašeŠošovky.sk

      Dobrý večer,

      poštovné zdarma som vo Vašej objednávke uplatnila.

      Odpovedať
  • Katarína H.

    Dobrý deň, práve som si objednala u Vás tovar a tiež mi nešlo vybrať. Mohli by ste mi prosim Vás pribaliť k objednávke cestovné púzdro? ďakujem.

    Odpovedať
    • Zuzana Morvayová VašeŠošovky.sk

      Dobrý večer,

      cestovnú sadu s motívom som pridala do Vašej objednávky.

      Odpovedať
  • Mgr.petra S.

    Dobrý deň, ja by som sa tiež chcela informovať o zľavu, ktorá by ešte dnes mala byť platná - objdenávku som uskutočnila pred malou chvíľkou a chcela som využiť vašu akciu - poštovné zdarma, ale presne ako píšu aj iní zákaznici, nikde sa mi to nezobrazilo, ani pred nákupom!!! Ďakujem za odpoveď....inak som s Vašim službami veľmi spokojná :) Petra .

    Odpovedať
    • Zuzana Morvayová VašeŠošovky.sk

      Dobrý večer,

      aj Vám som pridala do objednávky poštovné zdarma :)

      Odpovedať
  • Janka S.

    Este by som rada upresnila, ze zlavu 6% som sa snazila vybrat este pred vytvorenim objednavky, no aj po kliknuti na "Vybrat" sa zlava nikde v kosiku nezobrazila.

    Odpovedať
    • Zuzana Morvayová VašeŠošovky.sk

      Dobrý večer,

      prepáčte, na stránke sme mali počas vytvárania Vašej objednávky chybu, ktorú sme už odstránili.

      Odpovedať
  • Janka S.

    Dobry den, dnes som vytvorila objednavku, chcela som totiz vyuzit zlavu 6% na cely nakup, no nijakym sposobom nebolo mozne zlavu vybrat. Kde je problem? Akcia mala byt platna aj dnes. Bude mi zlava uplatnena? Dakujem

    Odpovedať
    • Zuzana Morvayová VašeŠošovky.sk

      Dobrý večer,

      6% zľavu som z Vašej objednávky odrátala.

      Odpovedať
  • Diana K.

    Dobrý deň..práve vyplňam objednávku,ale ked kliknem na pridaj púzdro z valentínskej akcie,nič sa mi v košíku nezobrazí...takže si ani nemôžem vybrať typ.ako je to možné???

    Odpovedať
    • Zuzana Morvayová VašeŠošovky.sk

      Dobrý večer,

      prosím, čo najrýchlejšie uveďte aký motív cestovnej sady si prajete vložiť do Vašej objednávky.

      Odpovedať
  • Lucia J.

    Taktiež by som si rada uplatnila poštovné zdarma, ďakujem.

    Odpovedať
    • Zuzana Morvayová VašeŠošovky.sk

      Dobrý večer,

      keďže ste zaplatili objednávku kartou online, nemôžeme Vám zľavu uplatniť.

      Odpovedať
  • Oľga J.

    Dobrý deň, dnes som si urobila objednávku a tiež mi nezobrazilo možnosť vybrať si darček. Mám záujem o poštovné zdarma. Bude mi poštovné odrátané? Ďakujem.

    Odpovedať
    • Zuzana Morvayová VašeŠošovky.sk

      Dobý deň Oľga,

      vo Vašej objednávke som uplatnila zľavu na poštovné zdarma.

      Odpovedať
  • Lucia P.

    Dobrý deň, tiež mám otázku, šošovky som si objednávala 16.2. a nikde mi bohužiaľ neukázalo možnosti vybrať si z darčekov. Uvítala by som poštovné zdarma. Ďakujem za odpoveď

    Odpovedať
    • Zuzana Morvayová VašeŠošovky.sk

      Dobrý deň,

      je nám to veľmi ľúto, avšak Vaša objednávka bola už 16. 2. odoslaná z nášho skladu v Českej republike. Poštovné sa už dodatočne odrátať nedá. Darček bolo potrebné vybrať ešte pred začatím objednávky.

      Odpovedať
  • Evelina K.

    Dobrý deň, ja som si u Vás objednávala včera a tiež sa mi nezobrazila žiadna ponuka zľavy. Bolo by ešte možné niečo z toho využiť? Konkrétne by som mala záujem o cestovnú sadu s motívom. Ďakujem!

    Odpovedať
    • Zuzana Morvayová VašeŠošovky.sk

      Dobrý deň,

      zľavu bolo potrebné vybrať na úvodnej stránke ešte pred začiatkom vytvárania objednávky. Ak nám ešte dnes napíšete, o sadu s ktorým motívom máte záujem, môžeme Vám ju pridať do objednávky.

      Odpovedať
      • Evelina K.

        Mala by som záujem o 901 - psík zelená. Ďakujem Vám za ochotu!

        Odpovedať
        • Zuzana Morvayová VašeŠošovky.sk

          Dobrý večer,

          cestovnú sadu s motívom – Psík – zelená som vložila do Vašej objednávky.

          Odpovedať
  • Lucia F.

    Dobry den, prave som potvrdila objednavku, lenze som nejako pozabudla vyuzit Vasu akciu na puzdro. Dalo by sa este pridat k mojej objednavke puzdro c. 8010-biela tvar? Dakujem :)

    Odpovedať
    • Zuzana Morvayová VašeŠošovky.sk

      Dobrý deň,

      cestovnú sadu s motívom – tvár biela som pridala do Vašej objednávky.

      Odpovedať
  • Martina P.

    Dobrý deň, práve som odoslala a zaplatila objednávku, no namiesto cestovného púzdra ako darček mi hodilo iba nejaký kupón, ja som chcela 901 psík zelená

    Odpovedať
    • Zuzana Morvayová VašeŠošovky.sk

      Dobrý deň,

      cestovnú sadu s motívom Psík zelená som pridala do Vašej objednávky.

      Odpovedať
      • Martina P.

        ďakujem veľmi pekne :) ste najlepší internetový obchod so šošovkami, už som Vás odporučila trom ľuďom :)

        Odpovedať
  • Peter Č.

    Aj ja som si šošovky pred pár minutami objednal a nikde pri objednávke mi nezobrazilo možnosť uplatniť túto zľavu. A chcel by som sa spýtať taktiež mám aj ISIC kartu a neviem ako si to číslo doplniť do môjho profilu.

    Odpovedať
    • Zuzana Morvayová VašeŠošovky.sk

      Dobrý deň,

      6% zľavu som vo Vašej objednávke uplatnila. Nahrala som aj číslo Vašej ISIC karty do systému.

      Odpovedať
  • Martin C.

    sosovky som si objednal dnes no nikde som nevidel moznost uplatnit si 6% zlavu alebo postovne zdarmA...

    Odpovedať
    • Zuzana Morvayová VašeŠošovky.sk

      Dobrý deň,

      zľava na poštovné zdarma Vám bola uplatnená.

      Odpovedať
  • Dominika H.

    Úžasný prístup! Ďakujem :))

    Odpovedať
    • Zuzana Morvayová VašeŠošovky.sk

      Ďakujeme za pochvalu :-)

      Odpovedať
  • Dominika H.

    Asi by sa nedalo dodatočne však? Také cestovné púzdro by ma potešilo.

    Odpovedať
    • Zuzana Morvayová VašeŠošovky.sk

      Dobrý deň,

      cestovná sada s motívom sa už nachádza vo Vašej objednávke :)

      Odpovedať
  • Dominika H.

    No, tiež som si všimla až keď som si objednala pred chvíľou :(

    Odpovedať
  • Jaroslav

    Super akcia... Az na to, ze som si objednal dve dni pred nou :-(

    Odpovedať
    • Zuzana Morvayová VašeŠošovky.sk

      Dobrý deň,

      veľmi nás to mrzí. Určite budeme mať aj v budúcnosti zaujímavé akcie pre Vás.

      Odpovedať
      • Michaela B.

        asi tak a ze valentinska akcia to malo byt od 14.2.......a ja tiež som si objednaala sosovky ted nedavno...ach ...

        Odpovedať
        • Zuzana Morvayová VašeŠošovky.sk

          Dobrý deň,

          je nám to veľmi ľúto, avšak o akciách vopred nevieme :-(

          Odpovedať

Ďalšie 4 komentáre

Údaje označené * sú povinné.

Nenechajte si ujsť novinky zo sveta usmievavých šošoviek!

Podľa zákona o evidencii tržieb ČR je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu pokladničný doklad. Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane online; v prípade technického výpadku najneskôr do 48 hodín.