2107     výdajných miest v okolí

Prihlásenie

Zákaznícky servis a vybavovanie objednávok počas sviatkov 5. a 6. 7. 2017

Milí šošovkári,

radi by sme Vás informovali, že dňa 5. 7. 2017 bude náš zákaznícky servis i sklad zatvorený. Dňa 6. 7. 2017 budeme v zákazníckom servise k dispozícii ako zvyčajne od 8 – 16 hodiny, avšak keďže je v Českej republike sviatok, sklad (ktorý sa nachádza práve tam) bude zatvorený i v tento deň. Expedícia i doručenie objednávok sa z tohto dôvodu môžu oneskoriť o 2 – 3 pracovné dni. V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať. Radi Vám odpovieme telefonicky, e-mailom alebo prostredníctvom Facebooku. Ďakujeme za pochopenie.

Tím Vašešošovky.sk

Komentáre Pridať otázku

  • Pavol L.

    Dobrý deň, chcel by som sa prosím opýtať... Používal som roztok Pure moist, na kontaktné šošovky Air Optix Aqua. Len by som chcel vedieť, že čo to znamená keď majú roztoky, resp. ako tento môj napísané že je Cestovný? To je niečo, že ho môže človek tak povediac prepravovať z jedného miesta na druhé? Je to taká maličkosť síce, ale je to dôležité či? Ďakujem za odpoveď.

    Odpovedať
    • Kateřina Pazdziorová VašeŠošovky.sk

      Dobrý den, děkuji za Vaši zprávu. V cestovním balení jsou pouze roztoky v menším objemu, Roztoky jsou skladnější na cesty. (dovolená-letecky, autem). Hezký den, Katka.

      Odpovedať
  • Renata S.

    Dobrý den, dňa 4.7. som si objednavala šošovky, bohužial mi neprešla platba kartou, rada by som zmenila platbu na dobierku. Za vybavenie vopred dakujem. Renata Striebel

    Odpovedať
    • Andrea Glitta VašeŠošovky.sk

      Dobrý deň,

      ďakujem za Vašu správu. Spôsob platby som v objednávke zmenila na platbu na dobierku, podrobnejšie informácie som Vám zaslala e-mailom. Prajem Vám pekný deň. Andrea

      Odpovedať
  • Renata S.

    Dňa 4.7. som objednavala šošovky, bohužial mi neprešla platba, rada by som zmenila platbu na dobierku. S pozdravom Renata Striebel

    Odpovedať
    • Andrea Glitta VašeŠošovky.sk

      Dobrý deň,

      ďakujem za Vašu správu. Spôsob platby som v objednávke zmenila na platbu na dobierku, podrobnejšie informácie som Vám zaslala e-mailom. Prajem Vám pekný deň. Andrea

      Odpovedať

Údaje označené * sú povinné.

Nenechajte si ujsť novinky zo sveta usmievavých šošoviek!

Podľa zákona o evidencii tržieb ČR je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu pokladničný doklad. Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane online; v prípade technického výpadku najneskôr do 48 hodín.