Prihlásenie

Predstavujeme sa: Zuzana Morvayová, zákaznícky servis

Naše tváre možno poznáte. Prinajmenšom tí z vás, ktorí v našom e-shope niekedy otvorili stránku „Náš tím“: https://www.vasesosovky.sk/nas-tim.html. Viete ale, kto sa za jednotlivými fotografiami a všeobecnými popismi pracovných pozícií ukrýva? Nie? Rozhodli sme sa to zmeniť.

Ako prvá je na rade Zuzana Morvayová, ktorá pracuje na pozícii, s ktorou ste ako zákazníci v kontakte asi najčastejšie. Vybavuje vaše e-maily, hovorí s vami telefonicky, stará sa o včasné vybavenie objednávok či reklamácií. Áno, hľadáte správne – Zuzana je „náš“ zákaznícky servis.

Päť otázok pre Zuzanu


Ako dlho pracuješ v Maternii a ako si sa k práci pre VŠ dostala?

1. 11. bude práve 5 rokov odvtedy, čo som začala pracovať pre Materniu K práci som sa dostala vďaka kolegyni, ktorá tiež pre túto firmu pracuje a ponúkla mi prácu pre Materniu na Slovensku. Ponuku som prijala a neľutujem :-)

Čo všetko máš na starosti? Starám sa o to, aby zákazníci boli spokojní, vybavujem akékoľvek zmeny v objednávkach, odpovedám na otázky zákazníkov, či už písomne alebo telefonicky, sledujem objednávky, aby boli včas u zákazníka.

Koľko zákazníkov sa na teba obráti denne s otázkami? Vybavuješ ich sama alebo ich preposielaš ďalej? Je to rôzne, v priemere mám 15 telefonátov denne a 40 písomných otázok. Vo väčšine prípadov ich vybavujem sama, ale sú veci, s ktorými sa musím obrátiť na kolegyne, napríklad čo sa týka skladových vecí.

Čo rada robíš vo voľnom čase? Vo voľnom čase sa predovšetkým venujem rodine – mám dvoch synov – 7 ročného prváčika Lukáška a 3 ročného Matejka. Rada vyšívam a milujem čítanie. Dobrá kniha = relax pre mňa.

Čo by si odkázala zákazníkom VŠ? Nech sa neboja na čokoľvek spýtať, rada im so všetkým pomôžem a budem sa snažiť vyjsť im maximálne v ústrety. Veď kto iný je pre nás dôležitejší ako zákazník.

Vďaka za odpovede, nech sa ti darí!

Chceli by ste Zuzane niečo odkázať alebo sa jej na niečo spýtať? Využite komentáre. Zuzka sľúbila, že ich všetky starostlivo prečíta a na všetky otázky odpovie.

Páči sa vám tento článok? Podeľte sa so svojími priateľmi.

Komentáre

  • Katarína B.

    Dobrý den.Mám taký menší problém.Asi pred mesiacom som si objednala farebné šošovky Platinum,nosím ich naozaj velmi málo, dokonca už asi vobec nebudem nosit, lebo jedna šošovka mi strašne vadí, úplne mi začervená oko...Myslela som, že to bude nesprávnou aplikáciou, tak som si ju dala do druhého oka a bolo to to isté...musela som hned vybrat, čiže ich nosit nemožem.Čo robit v takomto prípade, je to na reklamáciu alebo si mám objednat dalšie?Dakujem za odpoved...

    Odpovedať
    • Zuzana Morvayová VašeŠošovky.sk

      Dobrý večer,

      ospravedlňujeme sa Vám, za vzniknuté nepríjemnosti. Pravdepodobne sa jednalo o chybnú šošovku od výroby, preto Vám v reklamačnej objednávke, ktorú vytvoríme na reklamačnom oddelení zašleme vyreklamovanú šošovku. Prosím, napíšte nám číslo objednávky, v ktorej boli šošovky objednané a taktiež názov a parametre poškodenej šošovky

      Ďakujeme za pochopenie!

      Odpovedať

Údaje označené * sú povinné.

Prečítajte si tiež…

Fotili sme nové slnečné okuliare. S mužom s najkrajším telom na svete.

Pôvodne sme ich chceli nafotiť na sebe. Ukázalo sa však, že sme profesionáli skôr v šošovkách, a tak sme sa obrátili na povolanejšiu osobu.

Celý článok

10 tipov, ako iným spôsobom využiť staré puzdrá na šošovky

Každý rok vyhadzujeme stovky tisíc puzdier na kontaktné šošovky.

Celý článok

Čo je astigmatizmus: definícia, symptómy, diagnostika a následná starostlivosť

Astigmatizmus sa vyskytuje vtedy, keď má rohovka nepravidelný tvar – vyzerá viac ako lopta na rugby než ako klasická futbalová lopta.

Celý článok

Najpredávanejšie očné kvapky roku 2017

Kvapky do očí pri kontaktných šošovkách. Aké očné kvapky pre kontaktné šošovky ste si najviac obľúbili v roku 2017?

Celý článok