Víkend skvelých zliav - zľava až 25 % na vybrané produkty!

1760     výdajných miest v okolí

Prihlásenie

Spôsoby a ceny doručenia

V rámci preventívnych opatrení naša expedícia aktuálne funguje v špeciálnom režime, odoslanie a doručenie objednávok môžu byť mierne posunuté. Veríme, že chápete dôležitosť týchto opatrení a ďakujeme, že zostávate s nami.

Doprava u objednávok nad 60 € je zdarma pri platbe vopred.

Druh dopravy Cena vrátane DPH
Osobné vyzdvihnutie 0,79 €
Slovenská pošta balík na adresu 2,29 € (+ 1 € dobierka)
Slovenská pošta balík na poštu 1,99 € (+ 1 € dobierka)
GLS 2,89 € (+ 1 € dobierka)
GLS ParcelShop 1,99 € (+ 1 € dobierka)

Objednávky je možné doručiť aj do rôznych krajín Európy za medzinárodné poštovné, pred zadaním objednávky nás kontaktujte.

Vezmite prosím na vedomie, že vzhľadom na zvýšené množstvo prepravovaných zásielok môže v predvianočnom období, počas sviatkov, v letných mesiacoch a v období letných dovoleniek dochádzať k oneskoreniu expedície a doručovania zásielok prepravnými spoločnosťami.

Osvedčilo sa nám, že kontaktné šošovky aj iný dioptrický sortiment starostlivo balíme. Používame bublinkové nárazuvzdorné obálky alebo špeciálne spevnené škatuľky. Oba spôsoby maximálnou možnou mierou minimalizujú riziko poškodenia tovaru pri preprave. Objednajte si dioptrické šošovky a uvidíte.

U nás sú VašeŠošovky ako v bavlnke. Bezpečne ich vypravíme na miesto určenia a ušetríme tým aj váš čas.

Výdajné miesta

Nechajte si objednaný tovar poslať do jedného z našich výdajných miest. Cena za osobný odber je iba 0,79 € (nad 60 € zdarma).

Ako to funguje:

  • V okamihu, keď objednávku pripravíme k odberu, pošleme vám e-mail a SMS správu.
  • Nasledujúcich 7 dní bude vaša objednávka pripravená na vyzdvihnutie.

Vo výdajných miestach je možné platiť iba hotovosťou. Ak napriek tomu chcete platobnou kartou zaplatiť, môžete si v priebehu objednávky zvoliť spôsob platby Platba kartou online.

Pozrite sa, kde sa nachádzajú naše výdajné miesta.

Predpokladaný termín doručenia na naše výdajné miesta (lekárne) je zvyčajne prvý až druhý pracovný deň od odoslania.

Slovenská pošta

Balík na adresu

Slovenská pošta zvyčajne objednávky doručuje tretí pracovný deň od odoslania. Doručovateľ Slovenskej pošty Vám balík prinesie priamo na adresu uvedenú na zásielke. V prípade, že Vás na uvedenej adrese nezastihne, uloží zásielku na príslušnej pošte k adrese bydliska.

Balík na poštu

Slovenská pošta zvyčajne objednávky doručuje tretí pracovný deň od odoslania. Balík by mal byť doručený a uložený na príslušnej pošte, ktorú ste v objednávke zvolili. O uložení zásielky na pošte budete informovaní SMS správou alebo e-mailom. Prosím vyzdvihnite si zásielku počas nasledujúcich 18-tich dní na pošte. Po uplynutí tejto lehoty Slovenská pošta zasiela balíček späť.

On-line sledovanie balíkov SP tu.

GLS

Pri preberaní zásielky so zvoleným doručením kuriérom GLS musíte byť prítomný na uvedenej adrese buď vy, alebo váš splnomocnenec. Kuriér spoločnosti GLS zvyčajne doručuje objednávky prvý či druhý pracovný deň od odoslania.

Stav doručovania zásielky GLS môžete sledovať online.

GLS ParcelShop

GLS Parcel Shop slúži na pohodlné vyzdvihnutie zásielky s dlhou otváracou dobou. Vaša zásielka zostane na GLS Parcel Shope k dispozícii nasledujúcich 5 dní od doručenia. GLS ponúka sledovanie zásielky online.

Keď sa vaše šošovky stratia niekde na ceste

Ak vám zásielka s objednaným dioptrickým tovarom nebola doručená alebo sa vyskytol problém pri jej doručovaní, bez obáv kontaktujte náš zákaznícky servis na linke 0800 600 801 (Po-Pia: 8.00 – 18.00 hod.).

Najčastejšie príčiny nedoručenia zásielky

  • Prepravca (kuriér) či poštový doručovateľ nevložil do vašej schránky oznámenie o nedoručení zásielky a jej uložení na pošte

    GLS i Slovenská pošta umožňujú sledovať priebeh doručovania zverených zásielok on-line, ako je uvedené vyššie. Číslo zásielky sme vám zaslali na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli v objednávke. Bezplatná infolinka Slovenskej pošty: 0850 122 413.

  • Zásielka sa stratila u dopravcu

    Stáva sa to veľmi zriedkavo. Ak k tejto nemilej situácii dôjde, s dopravcom zahájime reklamačné konanie sami. Vy sa stratou svojich šošoviek nenechajte zdržiavať ani odradiť a objednajte si tovar znovu.