Lentiamo má narodeniny! Zľavy až 40 %

4,9/5 Hodnotenie

Prihlásenie

Spôsoby a ceny doručenia

Expedícia objednávok z nášho skladu v Českej republike prebieha počas pracovných dní do 11:00 hod.

Robíme všetko pre to, aby sa k vám vaše okuliare, slnečné okuliare alebo kontaktné šošovky dostali čo najskôr.

Doprava u objednávok nad 60 € je zdarma pri platbe vopred. Osobné vyzdvihnutie objednávok na optike Lentiamo je zdarma u všetkých objednávok. Doprava u objednávok okuliarov Lentiamo je zdarma.

Ak si zvolíte pre svoju objednávku dopravcu GLS alebo Slovenskú poštu - balík na poštu, je potrebné uviesť do vašej objednávky slovenské telefónne číslo.

Druh dopravy Cena vrátane DPH Doručenie
Osobné vyzdvihnutie v optike Lentiamo zdarma (+ 1 € dobierka)           1-2 pracovné dni
Osobné vyzdvihnutie na našom výdajnom mieste 0,80 € (+ 1 € dobierka)    1-2 pracovné dni
Slovenská pošta balík na adresu 2,30 € (+ 1 € dobierka)    2-3 pracovné dni
Slovenská pošta balík na poštu + BalíkoBOX 1,90 € (+ 1 € dobierka)    2-3 pracovné dni
Slovenská pošta digitálna distribúcia (štítok na vrátenie tovaru)  2,90 €    ihneď, po obdržaní platby
GLS balík na adresu 2,90 € (+ 1 € dobierka)    1-2 pracovné dni
GLS ParcelShop 1,90 € (+ 1 € dobierka)    1-2 pracovné dni
GLS ParcelBOX + Alzabox (pre GLS) 1,90 € (+ 1 € dobierka)    1-2 pracovné dni

Vyššie uvedená doručovacia lehota sa počíta od dátumu expedície tovaru zo skladu, nie od dátumu vytvorenia objednávky.
Vezmite prosím na vedomie, že vzhľadom na zvýšené množstvo prepravovaných zásielok môže v predvianočnom období, počas sviatkov, v letných mesiacoch a v období letných dovoleniek dochádzať k oneskoreniu expedície a doručovania zásielok prepravnými spoločnosťami.

Kontaktné šošovky, okuliare a ostatné produkty starostlivo balíme. Používame bublinkové nárazuvzdorné obálky alebo špeciálne spevnené škatuľky. Oba spôsoby maximálnou možnou mierou minimalizujú riziko poškodenia tovaru pri preprave.

U nás je váš tovar ako v bavlnke. Bezpečne ho vypravíme na miesto určenia a ušetríme tým aj váš čas.

Osobné vyzdvihnutie v optike Lentiamo v Bratislave

Nechajte si objednaný tovar poslať do našej optiky Lentiamo na Obchodnej ulici v Bratislave. Doprava a osobný odber je v tomto prípade úplne zdarma + 1 € ak si zvolíte platbu na dobierku.

Ako to funguje:

  • V okamihu, keď objednávku pripravíme k odberu, pošleme vám e-mail a SMS správu.
  • Nasledujúcich 7 dní bude vaša objednávka pripravená na vyzdvihnutie.

Ak si zvolíte spôsob úhrady objednávky pri prevzatí (na dobierku), v našej optike Lentiamo v Bratislave je možné objednávky z e-shopu zaplatiť v hotovosti, kartou alebo kartou Benefit Plus. 

Predpokladaný termín doručenia na naše výdajné miesta (lekárne) je zvyčajne prvý až druhý pracovný deň od odoslania

Osobné vyzdvihnutie v našom výdajnom mieste

Nechajte si objednaný tovar poslať do jedného z našich výdajných miest. Cena za dopravu a osobný odber je v tomto prípade iba 0,80 € + 1 € ak si zvolíte platbu na dobierku. Doprava je zdarma pri objednávkach nad 60 € pri platbe vopred (+ 1 € dobierka). Ak si zvolíte spôsob úhrady objednávky pri prevzatí (na dobierku) v našich výdajných miestach je možné objednávky z e-shopu zaplatiť výhradne v hotovosti.

Ako to funguje:

  • V okamihu, keď objednávku pripravíme k odberu, pošleme vám e-mail a SMS správu.
  • Nasledujúcich 7 dní bude vaša objednávka pripravená na vyzdvihnutie.

Pozrite sa, kde sa nachádzajú naše výdajné miesta.

Predpokladaný termín doručenia na naše výdajné miesta (lekárne) je zvyčajne prvý až druhý pracovný deň od odoslania.

Slovenská pošta

Objednávky odosielame z centrálneho skladu v Českej republike. Od okamihu, kedy dopravca z Česka poskytne balíček Slovenskej pošte a tá ju vloží do svojho systému je možné zásielku sledovať v odkaze, ktorý Vám zašleme. Tento odkaz začne byť aktívny približne 2 dni po expedícii objednávky. Doručovacia lehota Slovenskej pošty je približne 3 pracovné dni od obdržania informácie o expedícii Vašej objednávky.

Výnimkou sú objednávky na štítok na vrátenie tovaru od Slovenskej pošty. V prípade týchto objednávok Vám zakúpený štítok pošleme na emailovú adresu ihneď, po obdržaní platby za objednávku. Objednávku na štítok nie je možné uhradiť pri prevzatí (na dobierku). V prípade elektronickej distribúcie nehradíte žiadne náklady za dopravu. 

Balík na adresu

Slovenská pošta zvyčajne objednávky doručuje tretí pracovný deň od odoslania. Doručovateľ Slovenskej pošty Vám balík prinesie priamo na adresu uvedenú na zásielke. V prípade, že Vás na uvedenej adrese nezastihne, uloží zásielku na príslušnej pošte k adrese bydliska.

Balík na poštu + BalíkoBOX

Slovenská pošta zvyčajne objednávky doručuje tretí pracovný deň od odoslania. Balík by mal byť doručený a uložený na príslušnej pošte, ktorú ste v objednávke zvolili. O uložení zásielky na pošte budete informovaní SMS správou alebo e-mailom. Prosím vyzdvihnite si zásielku počas nasledujúcich 18-tich dní na pošte. Po uplynutí tejto lehoty Slovenská pošta zasiela balíček späť.

Slovenská pošta tiež poskytuje možnosť vyzdvihnutia zásielky v BalíkoBOXe. Na vloženie balíka do BalíkoBOXu vás upozorní Slovenská pošta SMS správou s unikátnym PIN kódom, kde zostane nasledujúce 3 dni. Ak si nestihnete balíček prevziať, dopravca zásielku uloži na ďalších 18 dní na príslušnej pobočke pošty, o čom Vás bude informovať. 

Ak si však zvolíte pre svoju objednávku doručenie na poštu alebo do boxu, je potrebné uviesť do vašej objednávky slovenské telefónne číslo, nakoľko tento dopravca neprijíma do prepravy zásielky s doručením na poštu so zahraničným telefónnym číslom.

On-line sledovanie balíkov SP.

GLS 

Objednávky odosielame z centrálneho skladu v Českej republike. Od okamihu, kedy je balíček poskytnutý dopravcovi GLS a ten ho vloží do svojho systému je možné zásielku sledovať v odkaze, ktorý Vám zašleme. Stav doručovania zásielky GLS môžete sledovať online pričom odkaz na sledovanie začne byť aktívny v nasledujúci deň po expedícii objednávky. Ak si zvolíte pre svoju objednávku túto dopravnú spoločnosť, je potrebné uviesť do vašej objednávky slovenské telefónne číslo, nakoľko tento dopravca neprijíma do prepravy zásielky so zahraničným telefónnym číslom.

Balík na adresu

Pri preberaní zásielky so zvoleným doručením kuriérom GLS musíte byť prítomný na uvedenej adrese buď vy, alebo váš splnomocnenec. Kuriér spoločnosti GLS zvyčajne doručuje objednávky prvý či druhý pracovný deň od odoslania. Ak sa na adrese v čase doručenia nebudete nachádzať, dopravca sa s vami môže dohodnúť individuálne na inom spôsobe či na inej adrese doručenia po tom, čo vás bude kontaktovať. Taktiež je možné dopravcu GLS kontaktovať vopred na kontaktoch ich zákazníckeho servisu.

Balík do GLS ParcelShopu + BalíkoBOX

GLS Parcel Shop slúži na pohodlné vyzdvihnutie zásielky s dlhou otváracou dobou. Vaša zásielka zostane na GLS Parcel Shope k dispozícii nasledujúcich 5 dní od doručenia, v Parcel Boxe 3 dni. Dopravca GLS využíva ako boxy pre výdaj objednávok taktiež Alzaboxy, v ktorých je tovar uložený po dobu 3 dní. GLS ponúka sledovanie zásielky online

Ak si však zvolíte pre svoju objednávku túto dopravnú spoločnosť, je potrebné uviesť do vašej objednávky slovenské telefónne číslo, nakoľko tento dopravca neprijíma do prepravy zásielky so zahraničným telefónnym číslom.

Keď sa vaše šošovky, okuliare alebo iné produkty stratia niekde na ceste

Ak vám zásielka s objednanými šošovkami, okuliarmi či iným tovarom nebola doručená alebo sa vyskytol problém pri jej doručovaní, bez obáv kontaktujte náš zákaznícky servis na linke +421 220 924 452 (Po-Pia: 8.00 – 18.00 hod.).

Najčastejšie príčiny nedoručenia zásielky

  • Prepravca (kuriér) či poštový doručovateľ nevložil do vašej schránky oznámenie o nedoručení zásielky a jej uložení na pošte

    GLS i Slovenská pošta umožňujú sledovať priebeh doručovania zverených zásielok on-line, ako je uvedené vyššie. Číslo zásielky sme vám zaslali na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli v objednávke. Bezplatná infolinka Slovenskej pošty: 0850 122 413. Infolinka GLS je: +421 45 52 42 500 

  • Zásielka sa stratila u dopravcu

    Stáva sa to veľmi zriedkavo. Ak k tejto nemilej situácii dôjde, s dopravcom zahájime reklamačné konanie sami. Vy sa stratou svojich šošoviek, okuliarov či iných produktov nenechajte zdržiavať ani odradiť a objednajte si tovar znovu.

Nájdite svoje obľúbené okuliare a nechajte si ich poslať až domov s doručením zdarma!
Prezrieť si dioptrické okuliare →
Hľadáte nové trendy slnečné okuliare?
Prezrieť si slnečné okuliare →