1 679     výdajných miest v okolí

Prihlásenie

Spôsoby a ceny doručenia

Doprava u objednávok nad 60 € je zdarma pri platbe vopred.

Druh dopravy Cena vrátane DPH
Osobné vyzdvihnutie 0,8 €
Slovenská pošta balík na adresu 2,25 € (+ 1 € dobierka)
Slovenská pošta balík na poštu 1,95 € (+ 1 € dobierka)
GP 2,99 € (+ 1 € dobierka)
GLS ParcelShop 1,95 € (+ 1 € dobierka)
Geis Point 1,95 € (+ 1 € dobierka)

V predvianočnom čase môže dôjsť k oneskoreniu pri doručovaní zásielok vplyvom veľkého množstva prepravovaných balíkov dopravcami.

Osvedčilo sa nám, že kontaktné šošovky aj iný dioptrický sortiment starostlivo balíme. Používame bublinkové nárazuvzdorné obálky alebo špeciálne spevnené škatuľky. Oba spôsoby maximálnou možnou mierou minimalizujú riziko poškodenia tovaru pri preprave. Objednajte si dioptrické šošovky a uvidíte.

U nás sú VašeŠošovky ako v bavlnke. Bezpečne ich vypravíme na miesto určenia a ušetríme tým aj váš čas.

Výdajné miesta

Nechajte si objednaný tovar poslať do jedného z našich výdajných miest. Cena za osobný odber je iba 0,8 € (nad 60 € zdarma).

Ako to funguje:

  • V okamihu, keď objednávku pripravíme k odberu, pošleme vám e-mail a SMS správu.
  • Nasledujúcich 30 dní bude vaša objednávka pripravená na vyzdvihnutie.

Vo výdajných miestach je možné platiť iba hotovosťou. Ak napriek tomu chcete platobnou kartou zaplatiť, môžete si v priebehu objednávky zvoliť spôsob platby Platba kartou online.

Pozrite sa, kde sa nachádzajú naše výdajné miesta.

Slovenská pošta

Balík na adresu

Kuriér Slovenskej pošty Vám balík prinesie priamo na adresu uvedenú na zásielke. V prípade, že Vás kuriér na uvedenej adrese nezastihne, uloží zásielku na príslušnej pošte k adrese bydliska.

Balík na poštu

Balík by mal byť doručený a uložený na príslušnej pošte k adrese uvedenej na adresnom štítku. O uložení zásielky na pošte budete informovaní SMS správou alebo e-mailom. Prosím vyzdvihnite si zásielku počas nasledujúcich 18-tich dní na pošte. Po uplynutí tejto lehoty Slovenská pošta zasiela balíček späť.

On-line sledovanie balíkov SP tu.

GP

GP patrí k popredným poskytovateľom balíkovej logistiky na národnej aj medzinárodnej úrovni. Pri preberaní zásielky cez GP musíte byť prítomný na uvedenej adrese buď vy, alebo váš splnomocnenec.

Pri neúspešnom doručení vám kuriér zanechá v schránke oznámenie o nedoručení zásielky s vašimi šošovkami. Na oznámení nájdete potrebné informácie o zásielke a taktiež kontakty na prepravcu.

Chcete mať svoj tovar pod kontrolou? Využite "on-line sledovanie balíkov GP tu.

GLS Parcel Shop

GLS Parcel Shop slúži na pohodlné vyzdvihnutie zásielky s dlhou otváracou dobou. Vaša zásielka zostane na GLS Parcel Shope k dispozícii počas 5 pracovných dní. Tiež GLS ponúka sledovanie zásielok online

Geis Point

Na výdajných miestach sú zásielky štandardne pripravené k vyzdvihnutiu po dobu 7 dní. Využite "on-line sledovanie balíkov GP tu.

Keď sa vaše šošovky stratia niekde na ceste

Ak vám zásielka s objednaným dioptrickým tovarom nebola doručená alebo sa vyskytol problém pri jej doručovaní, bez obáv kontaktujte náš zákaznícky servis na linke 0800 600 801 (Po-Pia: 8.00 – 16.00 hod.).

Najčastejšie príčiny nedoručenia zásielky

  • Prepravca (kuriér) či poštový doručovateľ nevložil do vašej schránky oznámenie o nedoručení zásielky a jej uložení na pošte

    GP umožňuje sledovať priebeh doručovania zverených zásielok on-line, ako je uvedené vyššie. Číslo zásielky sme vám zaslali na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli v objednávke. Bezplatná infolinka Slovenskej pošty: 0800 122 413.

  • Zásielka sa stratila u prepravcu

    Stáva sa to veľmi zriedkavo. Ak k tejto nemilej situácii dôjde, s dopravcom zahájime reklamačné konanie sami. Vy sa stratou svojich šošoviek nenechajte zdržiavať ani odradiť a objednajte si tovar znovu.

Nenechajte si ujsť novinky zo sveta
usmievavých šošoviek!

VISA MasterCard

PayPal

ISIC

Sphere card

Overené zákazníkmi Heuréka