2082     výdajných miest v okolí

Prihlásenie

Expirácia kontaktných šošoviek

Dobou expirácie sa rozumie dátum spotreby. Je to dátum uvedený na obale kontaktnej šošovky. Do tohto dátumu možno otvoriť blister a nosiť kontaktnú šošovku počas celého takto vyznačeného obdobia.

Táto informácia je na blistroch a krabičkách zapísaná pomocou skratky EXP alebo znaku presýpacích hodín.

Každá vyrobená kontaktná šošovka sa po kontrole parametrov zabalí do blistru a je sterilizovaná. Kvôli zaisteniu dlhej expirácie je sterilizácia aj niekoľkokrát opakovaná. Bežne sú dodávané kontaktné šošovky s dátumom expirácie jeden a pol roka.

Komentáre Pridať otázku

  • Michaela Šimuniová
    pred mesiacom

    Dobrý deň, nosím rovnaké kontaktné šošovky už 5 rokov. Pravidelne si ich kupujem prostredníctvom Vašej stránky. V poslednom čase ma šošovky vždy začnú rezať na začiatku užívania, t. j. prvé dva týždne a potom po dvoch týždňoch mi už nevadia. Šošovky používam stále rovnako, aj roztok používam stále ten istý. Chcem sa informovať, aký je postup keby som chcela šošovky vrátiť a zakúpiť si inú značku šošoviek. Z balenia chýba 1 ks šošoviek. Ďakujem za odpoveď

    Odpovedať
    • Andrea Glitta
      pred mesiacom

      Dobrý deň,

      ďakujem za Vašu správu. Daná situácia ma mrzí, ak si želáte kontaktné šošovky reklamovať, pre možnosť pristúpenia k reklamácii Vás prosím o zaslanie podrobných informácií na reklamacie@vasesosovky.sk. ​ V prípade, že nosíte jednu značku dlhší čas, je tiež možné, že Vám prestal vyhovovať materiál šošoviek či vlastnosti, dané komplikácie odporúčame konzultovať s očným lekárom alebo kontaktológom, ktorý značku šošoviek naaplikoval.

      Veľmi ma daná situácia mrzí, vymeniť či vrátiť je žiaľ možné iba kompletné a nerozbalené balenia kontaktných šošoviek (krabička musí byť tiež originálne zabalená a neotvorená ). Ďakujem za pochopenie. Andrea

      Odpovedať

Údaje označené * sú povinné.

Nenechajte si ujsť novinky zo sveta
usmievavých šošoviek!

Podľa zákona o evidencii tržieb ČR je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu pokladničný doklad. Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane online; v prípade technického výpadku najneskôr do 48 hodín.